Нове оновлення інтеграції Zendesk в Examinare тепер підтримує всі мови, наявні у Zendesk.

2017-03-12

Інтеграція Zendesk одна з найбільш затребуваних функцій інструменту для опитувань Examinare. Багато компаній, що використовують цю систему підтримки клієнтів, мають потребу в оцінці якості підтримки, вирішення проблем, роботи агентів і т. д. Examinare надає можливість інтеграції автоматичних опитувань у Zendesk вже протягом декількох років. Наше чергове оновлення розширює функціонал опитувань, відкриваючи широкі можливості оцінки задоволеності для компаній, що працюють із клієнтами з різних країн та спілкуються з ними різними мовами.

Як працює чергове оновлення інтеграції Zendesk?

Після того, як ми оновили функціонал інтеграції в Zendesk, вона включає підтримку всіх мов, що наявні в Examinare. Система Examinare визначає мову тікета звернення до служби підтримки і, після того, як він закритий, призначає дату та час відправлення запрошення взяти участь в опитуванні відповідною мовою. Запрошення, в свою чергу, містить посилання на перекладене мовою клієнта опитування. Таким чином, після активації інтеграції Zendesk в Examinare, всі ваші клієнти (чиї тікети були успішно закриті) автоматично отримають опитування своєю рідною мовою відповідно до налаштувань і ви зможете контролювати їх задоволеність та свій рівень обслуговування.

На даний час інтеграція Zendesk в Examinare підтримує арабську, португальську (бразильський варіант), чеську, датську, нідерландську, англійську, фінську, французьку, німецьку, грецьку, іврит, хінді, індонезійську, італійську, японську, корейську, норвезьку, польську, російську, спрощену китайську, іспанську, шведську, тайську та турецьку мови.

Як підключити автоматичні опитування до вашої системи підтримки клієнтів Zendesk?

Щоб активувати відправку опитувань своїм клієнтам у Zendesk, вам необхідно провести наступні дії.

  • Створіть опитування в інструменті для опитувань Examinare.
  • Опублікуйте його як "приватне онлайн-опитування" в Examinare.
  • Створіть тестові тікети у Zendesk і закрийте їх, щоб система Examinare зініціювала відправку запрошень для участі в опитуванні.
  • Активуйте інтеграцію Zendesk в Examinare. Введіть свої облікові дані API, адресу електронної пошти, домен Zendesk, у повідомленні із запрошенням, виберіть відповідне опитування та вкажіть часовий відрізок, після закінчення якого опитування буде відправлене на закриті тікети.
  • (Опціонально) якщо ви бажаєте прив'язати отримані результати до тікетів у Zendesk, замовте проект з інтеграції у службі підтримки Examinare.

Отримайте допомогу експертів Examinare у налаштуванні свого рішення та створенні опитувань.

Ми завжди відкриті для допомоги та підтримки наших клієнтів на будь-якому етапі роботи. Якщо вам потрібна порада або ви бажаєте, щоб ми налаштували для вас інтеграцію Zendesk, просто зв'яжіться з нами по телефону, електронній пошті або в онлайн-чаті і ми зробимо все можливе, щоб ваші автоматичні опитування задоволеності клієнтів e Zendesk працювали належним чином.

Це стаття про інструмент для опитувань Examinare.
Наш сервіс для самостійного створення ефективних опитувань для мобільних пристроїв, комп'ютерів, кіосків.

Дізнатися більше

Зв'язатися з Examinare

+38 066 898 72 72


Ціновий запит

Ціновий запит

Дізнайтеся, чим Examinare може допомогти вам! Один з експертів Examinare сконтактує з вами для обговорення ваших потреб і підбору найкращого рішення Examinare.

Заповніть цю форму і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Компанія *

Ім'я *

Номер телефону (напр: +46700000000) *

E-mail *

Опишіть послугу, яку ви хотіли б отримати.
(Після відправлення запиту вам прийде підтвердження про його отримання на електронну пошту. Якщо ви бажаєте прикріпити до запиту будь-які файли, то можете зробити це в листі.)

Запланований бюджет
(приблизна сума та валюта) *

Анти-спам перевірка

3+2= *

Newsletters from Examinare