Створюйте опитування та анкети правильно з інструментом для опитувань Examinare.

В інструменті для опитувань Examinare Ви знайдете всі типи питань, що необхідні для створення професійних досліджень. Нашим користувачам не доведеться витрачати час на вивчення непотрібної технічної інформації, а респонденти, в свою чергу, завжди будуть знати, як відповісти на поставлені Вами питання.

Example Survey:
Computer version (Smartphone/Tablet/Desktop) Mobile Phone version (Wap/2G/3G)

НАЯВНІ ТИПИ ПИТАНЬ:


Питання з декількома варіантами відповіді (можливий вибір одного варіанта)

Тип питань, що найчастіше використовується в опитуваннях та анкетах. Також може бути об’єднаний з полем зворотного зв’язку для отримання більш докладної інформації.

Приклади використання:

– Вкажіть свою стать
– Вкажіть свій вік
– Питання, що потребують відповіді “Так” або “Ні”
та багато інших.

Питання з декількома варіантами відповіді (можливий вибір декількох варіантів або пропуск питання)

Використовується в опитуваннях, коли Ви бажаєте, щоб респондент мав можливість вказати декілька варіантів відповіді. Система Examinare реєструє результат і у випадку, якщо користувач не вказав жодного варіанту. За необхідності, Ви зможете зробити окреме питання обов’язковим для відповіді.

Приклади використання:

– Питання про сервіс
– Питання про досвід використання певного продукту
– Збір варіантів
та багато інших.

Питання з довільним текстом (вводиться одна відповідь з необмеженою кількістю символів)

Використовується, якщо необхідно, щоб респондент відповідаючи на питання, не обирав варіанти відповіді, а ввів довільний текст у відповідне поле. Розширеною версією цього типу питань є “Питання з довільним текстом (можливість додавання декількох полів для введення необмеженої кількості символів)”.

Приклади використання:

– Вкажіть своє ім’я…
– Висловіть свою думку відносно…
– Що Вам не сподобалось у…
та багато інших.

Шкала Осгуда (шкала аналогів)

Шкала Осгуда часто використовується в анкетах, що стосуються брендингу та вражень від використання. Її ціллю є протиставлення різних відчуттів один одному. Кроки шкали можуть варіюватися від 2 до 7.

Приклади використання:

– Теплий Vs. Холодний
– Яскравий Vs. Нудний
– Розумний Vs. Дурний
та багато інших.

Градієнтна шкала

Використовується в питаннях багатьох анкет щодо сервісу, коли респонденту необхідно оцінити рівень обслуговування різних підрозділів, таких як підтримка клієнтів або біллінг. Градієнтна шкала найчастіше зменшує кількість питань анкети, але, в той самий час, може ускладнити її для непідготовлених респондентів та знизити кількість відповідей.

Приклади використання:

– Як Ви оціните роботу підрозділів нашої компанії: роботи з клієнтами, біллінгу, технічної підтримки, продажів
– Згідно з нижченаведеними критеріями, як би Ви оцінили наші: ціни, підтримку, швидкість роботи, дружелюбність персоналу
та багато інших.

Інструкції

Інструкції за своїм змістом не є питаннями, але використовуються в опитуваннях для більш детального роз’яснення необхідних кроків і можуть бути застосовані в будь-якій частині Вашого дослідження.

Використовуються для пояснення:

– Необхідних кроків
– Як працювати зі шкалою Осгуда або градієнтною шкалою
– Можуть містити загальну інформацію
та багато інших.

Питання з довільним текстом (можливість додавання декількох полів для введення необмеженої кількості символів)

Питання з довільним текстом (можливість додавання декількох полів для введення необмеженої кількості символів) – це розширена версія стандартного питання з довільним текстом. Всі поля можуть бути позначені як обов’язкові для заповнення чи опціональні і допоможуть отримати більшу кількість інформації від респондентів.

Приклади використання:

– Введіть свої дані: ім’я, адреса, поштовий індекс, країна.
– Введіть серійний номер та найменування придбаного у нас продукту для розгляду запиту в службу підтримки.
– Перевірте та виправте наступні дані
та багато інших.

Респонденти

Зв’язатися зі своєю аудиторією Ви можете за допомогою всіх можливих каналів комунікації: електронних пристроїв, вебсайтів або звичайної телефонної лінії.

Залежно від особливостей аудиторії і цілей Вашого бізнесу, опитування можуть бути публічними або приватними.

Публічні опитування та анкети.

Використовуючи функціонал публічних опитувань, Ви можете поширювати їх за допомогою посилання на Ваш вебсайт або, наприклад, вказавши його у своїй щомісячній розсилці новин. Усі відповіді, отримані в публічних опитуваннях будуть 100% анонімними.

Приватні опитування та анкети.

Використовуючи функціонал приватних опитувань, Ви можете відправляти персональні запрошення на електронну пошту чи мобільний телефон своїм респондентам. Кожне запрошення міститиме персональне посилання, а система Examinare подбає про те, щоб кожен респондент відповів на запитання лише один раз. Усі відповіді, отримані в приватних опитуваннях, можуть бути прив’язані до особи, яка їх надала, але, за необхідності, кінцеві звіти будуть 100% анонімними.

Свіжі новини

Форми опитувань Examinare тепер виглядають ще краще, завдяки впровадженню програмної платформи True Responsive.

Інструмент для опитувань Examinare став ще краще з випуском нової версії 20.4 "Delicious Survey Design", головним нововведенням...

Дізнатися більше

Тримісячний доступ до інструменту для опитувань, аккаунт для студентів за 15 євро із діючою службою підтримки.

Студенти та учні будь-якого навчального закладу, як школи, так і університету, одного разу стикаються з необхідністю...

Дізнатися більше

Понад 18 мільйонів відповідей на опитування.

Сьогодні ми святкуємо велику віху в історії Examinare. Ми зібрали більше 18 мільйонів відповідей на опитування з початку...

Дізнатися більше