Інструмент для опитувань
 

FAQ (часті запитання)

Чому використовується два логіна і пароля?

Перший логін і пароль - дані для входу до Клієнтської зони. У Клієнтській зоні ви керуєте своїми платіжними даними і контрактами. Інструмент для опитувань має власний логін і пароль та є відділеним від платежів. Це не рідкість, коли керівники власноруч контролюють грошові операції, а працівники мають доступ лише до інструменту для опитувань.

Як працює оплата кредитною карткою?

Термін дії вашого профілю продовжується на 1 місяць після закінчення пробного періоду та повторюється кожен місяць в один і той самий час. Так, наприклад, якщо ви реєструєтеся в системі 14 червня, дія пробного періоду закінчується 21 червня, і в цей самий день кошти за перший місяць використання системи списуються з вашої кредитної картки.

Що робити, якщо мій платіж відхилено?

Якщо ваш платіж буде відхилено, наша система проведе декілька повторних спроб зняття коштів протягом 3 наступних днів. Після цього, в разі невдачі, ваш контракт буде закритий, а всі ваші дані - видалені.

Як змінити дані кредитної картки?

Дані кредитної картки ви можете змінити у своїй Клієнтської зоні. Після оновлення платіжних даних система зробить ще одну спробу зняття коштів.

Що робити, якщо я хочу змінити тип свого облікового запису?

Зв'яжіться з відділом продажів і наші співробітники зроблять це за вас. У деяких випадках вам знадобиться підписати електронний документ у своїй Клієнтської зоні.

Чи можу я оплатити ваші послуги за допомогою грошового переказу?

Ви можете подати онлайн-заявку на оплату в формі річного платежу чи платежу на основі тривалості проекту. Заповніть відповідну форму, і ви отримаєте підтвердження або ж інформацію про необхідні дії. Див. посилання нижче:

https://myzone.examinare.com/uk/contract/

Чи можу я призупинити дію послуги та продовжити її пізніше?

Ми не надаємо безкоштовної можливості зберігання ваших даних. Однак, ваші дані можуть знаходитися на наших серверах протягом 9 місяців за додаткову плату. Зв'яжіться з відділом продажів, щоб дізнатися, яким буде тариф у вашому конкретному випадку. Поки дію вашого сервісу буде призупинено, ви не зможете використовувати будь-які з його частин, наприклад, вхід до облікового запису чи функціонал API.